Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

0,00 kr. Gå til kassen
International markedsføring - lærebog Du sparer 20% ift. forlagets pris Spar 20% Bog, Hæftet

International markedsføring - lærebog

(Udvid)

International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. Lærebogen er velegnet til markedsføringsøkonom, finansøkonom, akademiøkonom/merkonom. HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet. Ved udarbejdelsen af denne nye udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne. I bogen er der indarbejdet en række nye teorier og modeller - ligesom nogle områder er opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier. Undervisningsmaterialet omfatter: Lærebog Cases og opgaver (udkommer januar 2016) E-læringsmateriale på bogens website.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771540208
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Udgivet:
  • 10. august 2015

Andre udgaver:

  • 550,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 441,95 kr.
  • 108,05 kr. (20%)
  • 29,95 kr.
Læg i kurv
  • 419,95 kr. i
  • 130,05 kr. (24%)
  • 19,95 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre der købte denne bog, har også købt..