Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Handbook of Quality-of-Life Research

- An Ethical Marketing Perspective

Bag om Handbook of Quality-of-Life Research

This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781402001727
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 458
  • Udgivet:
  • 1. november 2001
  • Udgave:
  • 2001
  • Størrelse:
  • 235x155x25 mm.
  • Vægt:
  • 1830 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 6. december 2024

Beskrivelse af Handbook of Quality-of-Life Research

This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based on positive social change.

Brugerbedømmelser af Handbook of Quality-of-Life Research



Find lignende bøger
Bogen Handbook of Quality-of-Life Research findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.