Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Heritage and Tourism

- Places, Imageries and the Digital Age

Bag om Heritage and Tourism

This interdisciplinary book analyses the ways that heritage is branded and commodified, how stakeholders organise place brands, and how digital strategies shape how visitors appreciate heritage sites.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789462985353
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 228
  • Udgivet:
  • 16. marts 2018
  • Størrelse:
  • 240x163x22 mm.
  • Vægt:
  • 492 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: Ukendt - mangler pt.

Beskrivelse af Heritage and Tourism

This interdisciplinary book analyses the ways that heritage is branded and commodified, how stakeholders organise place brands, and how digital strategies shape how visitors appreciate heritage sites.

Brugerbedømmelser af Heritage and Tourism



Find lignende bøger
Bogen Heritage and Tourism findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.