Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Implementierung regionaler Produkte in eine Dachmarke als Marketingstrategie im Kulturtourismus - dargestellt am Beispiel von Culture & Castles e.V.

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783638853965
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 138
  • Udgivet:
  • 15. november 2007
  • Størrelse:
  • 148x210x8 mm.
  • Vægt:
  • 191 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 6. november 2024

Brugerbedømmelser af Implementierung regionaler Produkte in eine Dachmarke als Marketingstrategie im Kulturtourismus - dargestellt am Beispiel von Culture & Castles e.V.



Find lignende bøger
Bogen Implementierung regionaler Produkte in eine Dachmarke als Marketingstrategie im Kulturtourismus - dargestellt am Beispiel von Culture & Castles e.V. findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.