Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Investigation Into the Role of Emotional Branding in the Cola Market with Particular Reference to Coca-Cola

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783640563821
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Udgivet:
  • 15. marts 2010
  • Størrelse:
  • 210x150x5 mm.
  • Vægt:
  • 94 g.
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Investigation Into the Role of Emotional Branding in the Cola Market with Particular Reference to Coca-Cola



Find lignende bøger
Bogen Investigation Into the Role of Emotional Branding in the Cola Market with Particular Reference to Coca-Cola findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.