Bag om KICK-ASS SERVICE
Størstedelen af danske og udenlandske servicevirksomheder tror, at de giver deres kunder en god serviceoplevelse, mens kun 22 % af kunderne har samme opfattelse. For de fleste kunder er god kundeservice en by i Rusland, og serviceniveauet er sjældent værd at skrive hjem om.
Mange virksomheder kæmper derfor for at få nye kunder i "butikken". Samtidig viser studier, at de virksomheder, der arbejder målrettet med netop kundefastholdelse, kundetrends og kundeoplevelser, vil have en kæmpe konkurrencefordel i fremtiden.
KICK-ASS SERVICE er skrevet til dig, der har et ønske om at øge kundetilfredsheden og kundeloyaliteten i praksis. Du vil lære, hvad de virksomheder, der har knækket koden, og som har fans i stedet for kunder, helt konkret gør, og du vil lære, hvordan du kan bruge denne viden i din virksomhed.
Vejen til begejstrede og loyale kunder er nemlig ikke tilfældig. Bogen giver dig derfor en lang række gennemtestede tips, værktøjer og genveje til, hvordan du kan få flere fans, uanset branche og budget.
Du kan også hente inspiration i cases fra prisvindende virksomheder som Arbejdernes Landsbank, Djurs Sommerland, Aarstiderne, Hotel Kong Arthur og og Planet WOW.
Vis mere