Læseflow C af Elsebeth Otzen

Læseflow C

af ,

Læseflow er et differentieret læsekursus til elever i 3. klasse, der styrker elevernes flydende læsning og deres læseforståelse. Læseflow består af hæfterne Læseflow A, B og C. Klassen deles i tre hold, som arbejder med hver sit hæfte. Hold A og B arbejder begge sammen med en lærerressource, mens hold C arbejder selvstændigt. Hold 1/hæfte A: De læseudfordrede elever og klassens dansklærer eller læsevejlederen. Hold 2/hæfte B: Klassens midtergruppe og en indskolingspædagog eller klassens dansklærer. Hold 3/hæfte C: De ressourcestærke og fagligt dygtige elever, der kan arbejde selvstændigt. Når klassen skal inddeles i hold, kan man desuden vælge at tage udgangspunkt i resultaterne fra enten en sætningslæseprøve eller de nationale test. Hent en vejledning til fordelingen af hæfter under EKSTRAMATERIALER her på siden. Hæfterne er tilrettelagt i lektioner og med en fast struktur inden for de fire områder: Ordafkodning: Opgaver med afsæt i de skriftsproglige lydprincipper. Ordforståelse: Opgaver ordforklaringer og ord i forskellige kontekster. Tekstforståelse: Opgaver der bygger på anerkendte og veldokumenterede læseforståelsesstrategier. Læseflow: Opgaver til oplæsning af bogstaver, ord og tekster. Læsekurset er afprøvet med god effekt. De tre differentierede hæfter tilgodeser alle elever i en klasse, når der arbejdes med afkodnings- og forståelsesstrategier. Find lærervejledningen under fanen "Ekstramaterialer".

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702267853
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 72
  • Udgivet:
  • 12. december 2018
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 209x298x5 mm.
  • Vægt:
  • 268 g.
  • 1-2 hverdage
  • 141,95 kr.
  • 29,95 kr.
Bag om Læseflow C
Læseflow er et differentieret læsekursus til elever i 3. klasse, der styrker elevernes flydende læsning og deres læseforståelse. Læseflow består af hæfterne Læseflow A, B og C. Klassen deles i tre hold, som arbejder med hver sit hæfte. Hold A og B arbejder begge sammen med en lærerressource, mens hold C arbejder selvstændigt. Hold 1/hæfte A: De læseudfordrede elever og klassens dansklærer eller læsevejlederen. Hold 2/hæfte B: Klassens midtergruppe og en indskolingspædagog eller klassens dansklærer. Hold 3/hæfte C: De ressourcestærke og fagligt dygtige elever, der kan arbejde selvstændigt. Når klassen skal inddeles i hold, kan man desuden vælge at tage udgangspunkt i resultaterne fra enten en sætningslæseprøve eller de nationale test. Hent en vejledning til fordelingen af hæfter under EKSTRAMATERIALER her på siden. Hæfterne er tilrettelagt i lektioner og med en fast struktur inden for de fire områder: Ordafkodning: Opgaver med afsæt i de skriftsproglige lydprincipper. Ordforståelse: Opgaver ordforklaringer og ord i forskellige kontekster. Tekstforståelse: Opgaver der bygger på anerkendte og veldokumenterede læseforståelsesstrategier. Læseflow: Opgaver til oplæsning af bogstaver, ord og tekster. Læsekurset er afprøvet med god effekt. De tre differentierede hæfter tilgodeser alle elever i en klasse, når der arbejdes med afkodnings- og forståelsesstrategier. Find lærervejledningen under fanen "Ekstramaterialer".
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Læseflow C


Andre bøger af Elsebeth Otzen
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.