Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Likes, Shares und Glaubwurdigkeit. Erfolgsfaktoren des Influencer Marketings

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783956873775
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 118
  • Udgivet:
  • 28. marts 2018
  • Størrelse:
  • 148x210x7 mm.
  • Vægt:
  • 163 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Likes, Shares und Glaubwurdigkeit. Erfolgsfaktoren des Influencer Marketings



Find lignende bøger
Bogen Likes, Shares und Glaubwurdigkeit. Erfolgsfaktoren des Influencer Marketings findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.