Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Mærk din forretning

Bag om Mærk din forretning

Bogen er din indgang til at se mærker på en ny og mere forretningsorienteret måde. Den er også dit værktøj til at få overblik over mærkningsordninger, så du kan vurdere deres troværdighed og markedsværdi for din virksomhed. Bogen indeholder fem kapitler: 1. Derfor virker mærker 2. Forstå mærkerne med Butterfly-modellen 3. Strategiske positioner 4. Mærke-trends frem mod 2030 5. Kunsten at udvikle et nyt mærke Bogen er rigt illustreret og gennemgår tredjepartsmærkerne på det danske marked. Forfatterne er Jakob Zeuthen og Lars Ludvigsen. Jakob Zeuthen har arbejdet med mærker i over 20 år; med kriterie­udvikling, certificering og bestyrelsesarbejde. Faglig baggrund som biolog og ph.d. i klimaproblemer. Ar ansat som miljøpolitisk chef i Dansk Erhverv. Lars Ludvigsen har arbejdet med kommunikation i over 20 år; i de senere år med særlig interesse for bæredygtig kommunikation. Faglig baggrund som cand.mag. i litteratur, sprog og sprogrådgivning. Arbejder som rådgiver, skribent og forfatter.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799844135
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 246
  • Udgivet:
  • 14. juni 2018
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 210x210x16 mm.
  • Vægt:
  • 798 g.
Leveringstid: Ukendt - mangler pt.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Beskrivelse af Mærk din forretning

Bogen er din indgang til at se mærker på en ny og mere forretningsorienteret måde. Den er også dit værktøj til at få overblik over mærkningsordninger, så du kan vurdere deres troværdighed og markedsværdi for din virksomhed. Bogen indeholder fem kapitler:
1. Derfor virker mærker
2. Forstå mærkerne med Butterfly-modellen
3. Strategiske positioner
4. Mærke-trends frem mod 2030
5. Kunsten at udvikle et nyt mærke
Bogen er rigt illustreret og gennemgår tredjepartsmærkerne på det danske marked. Forfatterne er Jakob Zeuthen og Lars Ludvigsen. Jakob Zeuthen har arbejdet med mærker i over 20 år; med kriterie­udvikling, certificering og bestyrelsesarbejde. Faglig baggrund som biolog og ph.d. i klimaproblemer. Ar ansat som miljøpolitisk chef i Dansk Erhverv. Lars Ludvigsen har arbejdet med kommunikation i over 20 år; i de senere år med særlig interesse for bæredygtig kommunikation. Faglig baggrund som cand.mag. i litteratur, sprog og sprogrådgivning. Arbejder som rådgiver, skribent og forfatter.

Brugerbedømmelser af Mærk din forretning



Find lignende bøger
Bogen Mærk din forretning findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.