Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Markendisidentifikation. Warum Menschen bestimmte Marken ablehnen

- Eine Means-End-Chain Analyse der DB AG, Kik und E.ON

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783656766698
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 200
  • Udgivet:
  • 15. oktober 2014
  • Størrelse:
  • 148x210x12 mm.
  • Vægt:
  • 268 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Markendisidentifikation. Warum Menschen bestimmte Marken ablehnen



Find lignende bøger
Bogen Markendisidentifikation. Warum Menschen bestimmte Marken ablehnen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.