Bag om Marketing A2
Marketing A2 - en grundbog til afsætning følger fagets kernestofområder og ligger så tæt som muligt op ad undervisningsvejledningens værktøjskasse.
De enkelte kapitler er tænkt som moduler, så stoffet kan gennemgås i den rækkefølge, som den enkelte lærer finder hensigtsmæssig – alt efter studieretning og ud fra elevernes forudsætninger og interesser.
Selve kapitlerne er korte og præcise, så der kan arbejdes med sammenhænge mellem de enkelte stofområder, og så eleverne får overblik over de overordnededele.
Alle begreber, teorier og modeller forklares på en pædagogisk måde, ligesom der er praktiske eksempler fra danske og internationale virksomheder. Centrale begreber er fremhævet med fed skrift, så det er hurtigt at få overblik over fagets terminologi.
Vær opmærksom på, at kapitlerne er fortløbende nummereret til A-niveau, og at A-niveauet starter med kapitel 9, da bogen bygger videre på B-niveauet. Endvidere er der huller i kapitelnummereringen for A-niveau. Fx gennemgåes Pris til B-niveau i kapitel 18, mens A-niveau bygges ovenpå i kapitel 19 Pris i internationalt perspektiv – som altså kun findes i Marketing A2.
Marketing A2 - en grundbog til afsætning er en fortsættelse af Marketing - grundforløb og Marketing B & A1. I Marketing A2 findes stoffet til A-niveau, og materialet fra alle tre bøger indgår i iBogen Marketing, som også rummer opgaver og cases.
Vis mere