Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketing

indgår i BA KOMPAKT serien

Bag om Marketing

Inhaltlich und methodisch-didaktisch - exakt auf das Bachelor-Studium zugeschnitten. Verhaltenswissenschaftliche Grundlagen, Marketing-Konzeption. Der Autor erlautert Marketing-Ziele, -Strategien, -Mix, -Kontrolle und Marktforschung. Plus: Fallstudie...

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783790819410
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 211
  • Udgivet:
  • 9. februar 2007
  • Udgave:
  • 2007
  • Størrelse:
  • 234x156x12 mm.
  • Vægt:
  • 327 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 5. december 2024

Beskrivelse af Marketing

Inhaltlich und methodisch-didaktisch - exakt auf das Bachelor-Studium zugeschnitten. Verhaltenswissenschaftliche Grundlagen, Marketing-Konzeption. Der Autor erlautert Marketing-Ziele, -Strategien, -Mix, -Kontrolle und Marktforschung. Plus: Fallstudie...

Brugerbedømmelser af Marketing



Find lignende bøger
Bogen Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.