Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Marketingproduktivitat

- Konzeption, Messung und empirische Analyse

Bag om Marketingproduktivitat

Daniel Daum entwickelt die Struktur eines Kennzahlensystems zur Messung der Produktivitat, das in Abhangigkeit der Bezugsobjekte des Marketing zentrale Marketing-Outputgroessen und -Inputgroessen berucksichtigt.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824473403
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 213
  • Udgivet:
  • 29. marts 2001
  • Udgave:
  • 2001
  • Størrelse:
  • 229x152x12 mm.
  • Vægt:
  • 345 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 9. december 2024

Beskrivelse af Marketingproduktivitat

Daniel Daum entwickelt die Struktur eines Kennzahlensystems zur Messung der Produktivitat, das in Abhangigkeit der Bezugsobjekte des Marketing zentrale Marketing-Outputgroessen und -Inputgroessen berucksichtigt.

Brugerbedømmelser af Marketingproduktivitat



Find lignende bøger
Bogen Marketingproduktivitat findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.