Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Audiences in Ireland: Power and Cultural Identity

- Power and Cultural Identity

Bag om Media Audiences in Ireland: Power and Cultural Identity

Exploring key areas relating to media, power and cultural identity, this study looks at the effects of the media in Ireland, first radio, then television, and now the newer media.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781900621090
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 288
  • Udgivet:
  • 10. januar 2019
  • Størrelse:
  • 156x232x22 mm.
  • Vægt:
  • 408 g.
Leveringstid: Ukendt - mangler pt.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Beskrivelse af Media Audiences in Ireland: Power and Cultural Identity

Exploring key areas relating to media, power and cultural identity, this study looks at the effects of the media in Ireland, first radio, then television, and now the newer media.

Brugerbedømmelser af Media Audiences in Ireland: Power and Cultural Identity



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.