Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Media Economics

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230293229
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 1. maj 2015
  • Størrelse:
  • 129x212x10 mm.
  • Vægt:
  • 250 g.
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 15. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af Media Economics

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

Brugerbedømmelser af Media Economics



Find lignende bøger
Bogen Media Economics findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.