Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Media Semiotics

- An Introduction

Bag om Media Semiotics

Using examples such as "Big Brother" and "Billy Elliot", Bignell offers a comprehensive, intelligent and readable introduction into the critical approach in contemporary media studies. This second edition includes sections on men's style magazines, docusoaps and "reality TV".

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780719062056
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 256
  • Udgivet:
  • 4. april 2002
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 136x215x21 mm.
  • Vægt:
  • 344 g.
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af Media Semiotics

Using examples such as "Big Brother" and "Billy Elliot", Bignell offers a comprehensive, intelligent and readable introduction into the critical approach in contemporary media studies. This second edition includes sections on men's style magazines, docusoaps and "reality TV".

Brugerbedømmelser af Media Semiotics



Find lignende bøger
Bogen Media Semiotics findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.