Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Motive und Einflussfaktoren bei der Abgabe von Shopbewertungen im Online-Handel

Motive und Einflussfaktoren bei der Abgabe von Shopbewertungen im Online-Handelaf Max Frehner
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668344402
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 128
  • Udgivet:
  • 21. november 2016
  • Udgave:
  • 16001
  • Størrelse:
  • 148x10x210 mm.
  • Vægt:
  • 197 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 5. december 2024

Brugerbedømmelser af Motive und Einflussfaktoren bei der Abgabe von Shopbewertungen im Online-Handel



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.