Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Qualitat Im Virtual Banking

- Vertriebserfolg Durch Aktives Kundenzufriedenheitsmanagement

Bag om Qualitat Im Virtual Banking

Klaus Schüler untersucht, welche Faktoren den Vertriebserfolg durch Qualität im Virtual Banking bestimmen und wie Banken Qualitätsmanagement kanalübergreifend im Retail Banking umsetzen können.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824475575
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 397
  • Udgivet:
  • 29. april 2002
  • Udgave:
  • 2002
  • Størrelse:
  • 216x140x22 mm.
  • Vægt:
  • 490 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Qualitat Im Virtual Banking

Klaus Schüler untersucht, welche Faktoren den Vertriebserfolg durch Qualität im Virtual Banking bestimmen und wie Banken Qualitätsmanagement kanalübergreifend im Retail Banking umsetzen können.

Brugerbedømmelser af Qualitat Im Virtual Banking



Find lignende bøger
Bogen Qualitat Im Virtual Banking findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.