Udvidet returret til d. 31. januar 2024

Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur

Bag om Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur

Mennesket agerer og kommunikerer i krydsfeltet mellem biologi og kultur – og det gælder også reklamer. Når du ser chokoladereklamer, reagerer din krop helt konkret. Men mundvandet er blot en af mange biologiske mekanismer, som reklamebranchen udnytter. Kulturen er også med til at bestemme, hvad du opfatter som attraktivt og gerne vil efterligne som forbruger. I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788761625168
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 168
  • Udgivet:
  • 23. marts 2011
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 174x240x10 mm.
  • Vægt:
  • 376 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 8. november 2024

Beskrivelse af Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur

Mennesket agerer og kommunikerer i krydsfeltet mellem biologi og kultur – og det gælder også reklamer. Når du ser chokoladereklamer, reagerer din krop helt konkret. Men mundvandet er blot en af mange biologiske mekanismer, som reklamebranchen udnytter. Kulturen er også med til at bestemme, hvad du opfatter som attraktivt og gerne vil efterligne som forbruger.
I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.

Brugerbedømmelser af Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.