Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Selling War

- The Role of the Mass Media in Hostile Conflicts from World War I to the "War on Terror"

Bag om Selling War

Brings together international scholarship to explore the changing relationships between war, media, and the public from multidisciplinary perspectives and over an extended historical period, spanning from World War I through the so-called 'War on Terror'.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781841506104
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 367
  • Udgivet:
  • 15. marts 2013
  • Størrelse:
  • 173x232x21 mm.
  • Vægt:
  • 632 g.
  • BLACK WEEK
Leveringstid: Ukendt - mangler pt.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Selling War

Brings together international scholarship to explore the changing relationships between war, media, and the public from multidisciplinary perspectives and over an extended historical period, spanning from World War I through the so-called 'War on Terror'.

Brugerbedømmelser af Selling War



Find lignende bøger
Bogen Selling War findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.