Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Television, Audiences and Cultural Studies

Bag om Television, Audiences and Cultural Studies

A multi-faceted exploration of audience research, in which Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of audience research.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138173019
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 26. juli 2016
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse af Television, Audiences and Cultural Studies

A multi-faceted exploration of audience research, in which Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of audience research.

Brugerbedømmelser af Television, Audiences and Cultural Studies



Find lignende bøger
Bogen Television, Audiences and Cultural Studies findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.