Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668236738
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 40
  • Udgivet:
  • 17. juni 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x3 mm.
  • Vægt:
  • 64 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 29. november 2024

Brugerbedømmelser af Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne



Find lignende bøger
Bogen Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.