Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668236738
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 40
  • Udgivet:
  • 17. juni 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x3 mm.
  • Vægt:
  • 64 g.
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Brugerbedømmelser af Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne



Find lignende bøger
Bogen Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.