Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan

- Bog 3

Bag om Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan

Bog 3 – Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan Verdensmålene skal nås i 2030, og de påvirker virksomhedernes værdikæder på helt nye måder. Verdensmålene skal løse alvorlige problemer, og kun hvis virksomhederne kan integrere dem i forretningen, bliver de en del af det grønne eventyr. De eksisterende virksomheder er udfordret af at kunne tiltrække medarbejdere, og der er et purpose gap mellem den måde, virksomhederne er vant til at drive forretning på, og de forventninger, fremtidens kunder og medarbejdere har. Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan giver en indføring i verdensmålene og hjælper virksomhederne med at bruge verdensmålene aktivt som et strategiværktøj. Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan er også en debatbog om, hvordan vi får fornyet kapitalismen. Ophobningen af kapital på ganske få hænder er ikke til gavn for virksomhederne, og virksomhedernes uhindrede adgang til naturresurser er slut. Derfor skal vi diskutere fremtidens markedsvilkår for at sikre lige konkurrencevilkår og lige adgang til markederne til gavn for virksomheder, forbrugere og jordens tilstand. Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan er tredje bog i en serie om grøn omstilling, der udgives samlet. Bøgerne er skrevet til virksomhedsledere og alle, der gerne vil forstå sammenhængen mellem klimaudfordringerne, Cirkulær Økonomi og verdensmålene i et virksomhedsperspektiv. Bøgerne skaber en grundlæggende forståelse for de komplekse problemer, som bæredygtighed og grøn omstilling dækker over, og er en vejledning til, hvordan virksomhederne kommer i gang.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788797331224
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 162
  • Udgivet:
  • 4. november 2021
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 164x190x12 mm.
  • Vægt:
  • 329 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 25. november 2024

Beskrivelse af Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan

Bog 3 – Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan
Verdensmålene skal nås i 2030, og de påvirker virksomhedernes værdikæder på helt nye måder. Verdensmålene skal løse alvorlige problemer, og kun hvis virksomhederne kan integrere dem i forretningen, bliver de en del af det grønne eventyr. De eksisterende virksomheder er udfordret af at kunne tiltrække medarbejdere, og der er et purpose gap mellem den måde, virksomhederne er vant til at drive forretning på, og de forventninger, fremtidens kunder og medarbejdere har.
Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan giver en indføring i verdensmålene og hjælper virksomhederne med at bruge verdensmålene aktivt som et strategiværktøj. Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan er også en debatbog om, hvordan vi får fornyet kapitalismen. Ophobningen af kapital på ganske få hænder er ikke til gavn for virksomhederne, og virksomhedernes uhindrede adgang til naturresurser er slut. Derfor skal vi diskutere fremtidens markedsvilkår for at sikre lige konkurrencevilkår og lige adgang til markederne til gavn for virksomheder, forbrugere og jordens tilstand.
Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan er tredje bog i en serie om grøn omstilling, der udgives samlet. Bøgerne er skrevet til virksomhedsledere og alle, der gerne vil forstå sammenhængen mellem klimaudfordringerne, Cirkulær Økonomi og verdensmålene i et virksomhedsperspektiv. Bøgerne skaber en grundlæggende forståelse for de komplekse problemer, som bæredygtighed og grøn omstilling dækker over, og er en vejledning til, hvordan virksomhederne kommer i gang.

Brugerbedømmelser af Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan



Find lignende bøger
Bogen Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.