Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Werbung als Identitatskonstruktion. Selbstbild Samsung vs. Fremdbild Apple

- Wie Samsung die Identitaten in einem Werbespot abgrenzt

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668106222
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 24
  • Udgivet:
  • 10. december 2015
  • Størrelse:
  • 148x210x2 mm.
  • Vægt:
  • 45 g.
  • BLACK WEEK
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Werbung als Identitatskonstruktion. Selbstbild Samsung vs. Fremdbild Apple



Find lignende bøger
Bogen Werbung als Identitatskonstruktion. Selbstbild Samsung vs. Fremdbild Apple findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.