Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Wie Marken von der Game-Industrie lernen und profitieren koennen. Eine Analyse der psychologischen Erfolgsfaktoren von Advergames im Mobile Marketing

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783656690757
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 136
  • Udgivet:
  • 11. juli 2014
  • Størrelse:
  • 148x210x8 mm.
  • Vægt:
  • 186 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Wie Marken von der Game-Industrie lernen und profitieren koennen. Eine Analyse der psychologischen Erfolgsfaktoren von Advergames im Mobile Marketing



Find lignende bøger
Bogen Wie Marken von der Game-Industrie lernen und profitieren koennen. Eine Analyse der psychologischen Erfolgsfaktoren von Advergames im Mobile Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.