Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Adding Value to Marketing

Bag om Adding Value to Marketing

Adopt the techniques needed to help manage budgets and campaigns effectively, including recognizing the changing dynamics of the marketplace and implementing activity-based costing for marketing activities.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749421755
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 25. september 1998
  • Størrelse:
  • 156x234x11 mm.
  • Vægt:
  • 322 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: Ukendt - mangler pt.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan formentlig ikke leveres inden jul

Beskrivelse af Adding Value to Marketing

Adopt the techniques needed to help manage budgets and campaigns effectively, including recognizing the changing dynamics of the marketplace and implementing activity-based costing for marketing activities.

Brugerbedømmelser af Adding Value to Marketing



Find lignende bøger
Bogen Adding Value to Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.