Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText (Package)

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781292262192
  • Indbinding:
  • Boxset
  • Udgivet:
  • 28. februar 2019
  • Udgave:
  • 11
  • Størrelse:
  • 276x218x24 mm.
  • Vægt:
  • 1306 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: Ukendt - mangler pt.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText (Package)



Find lignende bøger
Bogen Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText (Package) findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.