Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Beschwerdemanagement in kundenorientierten Unternehmen. Ziele, Aufgaben, Kundenbindungsstrategien

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783656936527
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 24
  • Udgivet:
  • 23. december 2016
  • Størrelse:
  • 148x210x2 mm.
  • Vægt:
  • 45 g.
  • BLACK WEEK
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Beschwerdemanagement in kundenorientierten Unternehmen. Ziele, Aufgaben, Kundenbindungsstrategien



Find lignende bøger
Bogen Beschwerdemanagement in kundenorientierten Unternehmen. Ziele, Aufgaben, Kundenbindungsstrategien findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.