Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Brand Management

Bag om Brand Management

This popular textbook introduces students to contemporary brand management and innovation with a focus on how companies and consumers are interacting and co-creating brands today.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529616972
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 440
  • Udgivet:
  • 28. marts 2024
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 232x187x25 mm.
  • Vægt:
  • 884 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 2. december 2024

Beskrivelse af Brand Management

This popular textbook introduces students to contemporary brand management and innovation with a focus on how companies and consumers are interacting and co-creating brands today.

Brugerbedømmelser af Brand Management



Find lignende bøger
Bogen Brand Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.