Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Branding that Means Business

Bag om Branding that Means Business

New in the Economist Edge series: how brands can create enduring bonds with customers and markets in the post-digital age of social influence.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781788168663
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 15. september 2022
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 197x128x17 mm.
  • Vægt:
  • 200 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 hverdage
Forventet levering: 26. november 2024

Beskrivelse af Branding that Means Business

New in the Economist Edge series: how brands can create enduring bonds with customers and markets in the post-digital age of social influence.

Brugerbedømmelser af Branding that Means Business



Find lignende bøger
Bogen Branding that Means Business findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.