Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Brands and Branding

Bag om Brands and Branding

A fun and humorous introductory book that helps readers to begin to make sense of brands - what they are, what they do, why and how - through theory made enjoyable by plenty of current examples.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781473919518
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 296
  • Udgivet:
  • 31. august 2016
  • Størrelse:
  • 249x178x21 mm.
  • Vægt:
  • 676 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Brands and Branding

A fun and humorous introductory book that helps readers to begin to make sense of brands - what they are, what they do, why and how - through theory made enjoyable by plenty of current examples.

Brugerbedømmelser af Brands and Branding



Find lignende bøger
Bogen Brands and Branding findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.