Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Brands

- The Logos of the Global Economy

Bag om Brands

Celia Lury considers the interrelated dimensions of the brand: as a creator of space, time and community, as a form of intellectual property and as an increasingly important medium of exchange in a global economy.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415251822
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 12. august 2004
  • Størrelse:
  • 242x166x18 mm.
  • Vægt:
  • 474 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Brands

Celia Lury considers the interrelated dimensions of the brand: as a creator of space, time and community, as a form of intellectual property and as an increasingly important medium of exchange in a global economy.

Brugerbedømmelser af Brands



Find lignende bøger

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.