Udvidet returret til d. 31. januar 2025
Bag om Brands

Marcel Danesi's outstanding introduction provides a clear guide to brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in contemporary consumer culture.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415279987
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 176
  • Udgivet:
  • 15. maj 2006
  • Størrelse:
  • 139x215x10 mm.
  • Vægt:
  • 260 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uger
Forventet levering: 29. november 2024

Beskrivelse af Brands

Marcel Danesi's outstanding introduction provides a clear guide to brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in contemporary consumer culture.

Brugerbedømmelser af Brands



Find lignende bøger
Bogen Brands findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.