Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation

- Grundlagen, Fallstudien Und Empirische Erkenntnisse in Commodity-Branchen

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783834924049
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 181
  • Udgivet:
  • 16. maj 2011
  • Udgave:
  • 2011
  • Størrelse:
  • 148x210x10 mm.
  • Vægt:
  • 236 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 7. december 2024

Brugerbedømmelser af Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation



Find lignende bøger
Bogen Corporate Branding Im Spannungsfeld Von Unternehmens- Und Marketingkommunikation findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.