Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Corporate Social Responsibility und die Gemeinwohl-OEkonomie. Welches Potential bieten CSR-Instrumente im Marketing 3.0?

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783963560675
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 146
  • Udgivet:
  • 9. marts 2020
  • Størrelse:
  • 210x148x9 mm.
  • Vægt:
  • 200 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 14. december 2024

Brugerbedømmelser af Corporate Social Responsibility und die Gemeinwohl-OEkonomie. Welches Potential bieten CSR-Instrumente im Marketing 3.0?



Find lignende bøger
Bogen Corporate Social Responsibility und die Gemeinwohl-OEkonomie. Welches Potential bieten CSR-Instrumente im Marketing 3.0? findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.