Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Cultural Heritage Marketing

- A Relationship Marketing Approach to Conservation Services

Bag om Cultural Heritage Marketing

Providing an overview of the marketing principles and tools that pertain to the area of heritage conservation services, this book combines research and practice to offer an alternative to the classical transactional marketing approach.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030002862
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 158
  • Udgivet:
  • 7. november 2018
  • Udgave:
  • 12019
  • Størrelse:
  • 218x156x20 mm.
  • Vægt:
  • 336 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 9. december 2024

Beskrivelse af Cultural Heritage Marketing

Providing an overview of the marketing principles and tools that pertain to the area of heritage conservation services, this book combines research and practice to offer an alternative to the classical transactional marketing approach.

Brugerbedømmelser af Cultural Heritage Marketing



Find lignende bøger
Bogen Cultural Heritage Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.