Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Customer Value Management in Franchisesystemen

- Konzeptionelle Grundlagen Der Franchisenehmer-Bewertung

Bag om Customer Value Management in Franchisesystemen

Eva-Maria Gust überträgt das Customer Value Management auf Franchisesysteme und entwickelt ein Konzept zur Franchisenehmer-Bewertung.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783824474844
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 239
  • Udgivet:
  • 27. september 2001
  • Udgave:
  • 2001
  • Størrelse:
  • 210x148x14 mm.
  • Vægt:
  • 318 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 21. november 2024

Beskrivelse af Customer Value Management in Franchisesystemen

Eva-Maria Gust überträgt das Customer Value Management auf Franchisesysteme und entwickelt ein Konzept zur Franchisenehmer-Bewertung.

Brugerbedømmelser af Customer Value Management in Franchisesystemen



Find lignende bøger
Bogen Customer Value Management in Franchisesystemen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.