Bag om De satans kunder
Alt, hvad en virksomhed skal kunne for at forvandle kunder der klager til indbringende ambassadører. God reklamationshåndtering koster ikke ret meget, og det er en af de mest attraktive investeringer, en virksomhed overhovedet kan foretage.
Ingen virksomhed går fri af reklamationer. De koster dem penge og besvær, skaber frustrerede medarbejdere og ender alt for tit i dårlige anmeldelser eller endda shitstorme. Alt for tit ender reklamationer dårligt, fordi virksomhederne ikke ved, hvordan de kan gøre kunderne tilfredse igen. God reklamationshåndtering stiller andre krav til virksomhederne og deres medarbejdere, end de er vant til. Medarbejderne skal kunne håndtere de underliggende psykologiske mekanismer, og det kræver både indsigt og den rigtige tilgang.
De satans kunder er en komplet guide i reklamationshåndtering og henvender sig til topchefen såvel som til alle de medarbejdere, der har kundekontakt.
Vis mere