Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Die Relevanz Des Vertrauens Fur Das Identitatsbasierte Management Globaler Marken

- Ein Interkultureller Vergleich Zwischen Deutschland, Indien Und Sudafrika

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783834938992
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 16. marts 2012
  • Udgave:
  • 2012
  • Størrelse:
  • 210x148x19 mm.
  • Vægt:
  • 431 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 25. januar 2025

Brugerbedømmelser af Die Relevanz Des Vertrauens Fur Das Identitatsbasierte Management Globaler Marken



Find lignende bøger
Bogen Die Relevanz Des Vertrauens Fur Das Identitatsbasierte Management Globaler Marken findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.