Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
På tværs af medierne af Anja Bechmann Petersen E-bog, PDF

På tværs af medierne

af , , , , , , , , , , ,
(Udvid)

Flermedialiteten er udfordrende for journalistikken, både de, der producerer den – og forbrugerne. Bogen ser på virkningerne af fler- og tværmedialiteten inden for den enkelte medieorganisation, men også, hvad der sker i forhold til forbrugeren af det journalistiske produkt.Fremtrædende forskere inden for feltet i Norge og Danmark fortæller – under redaktion af Anja Bechmann Petersen og Steen K. Rasmussen fra UPDATE, Center for journalistisk kompetenceudvikling.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788792241733
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 7. Maj 2010

Andre udgaver:

  • DKK 224,00
  • DKK 372,50
  • DKK 148,50
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Anja Bechmann Petersen,Bo Hovgaard Thomasen,Espen Ytreberg,Arne Krumsvik,Yngvar Kjus,Roel Puijk,Ivar John Erdal,Bo Kampmann Walther,Helle Kannik Haastrup,Lennard Højbjerg,Ebbe Grunwald,Steen K. Rasmussen