Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783960671879
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 60
  • Udgivet:
  • 9. november 2017
  • Størrelse:
  • 210x148x3 mm.
  • Vægt:
  • 82 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 10. december 2024

Brugerbedømmelser af Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction



Find lignende bøger
Bogen Effects of Perceived Service Quality on Customer Loyalty and Repurchase Intentions. The Mediating Role of Customer Satisfaction findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.