Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Eye Tracking for Visual Marketing

Bag om Eye Tracking for Visual Marketing

Provides an overview of the foundations of visual attention and eye-tracking; a conceptual framework for eyetracking research in marketing; and a review of the marketing literature within this conceptual framework.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601981547
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 104
  • Udgivet:
  • 8. august 2008
  • Størrelse:
  • 158x237x6 mm.
  • Vægt:
  • 172 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 7. december 2024

Beskrivelse af Eye Tracking for Visual Marketing

Provides an overview of the foundations of visual attention and eye-tracking; a conceptual framework for eyetracking research in marketing; and a review of the marketing literature within this conceptual framework.

Brugerbedømmelser af Eye Tracking for Visual Marketing



Find lignende bøger
Bogen Eye Tracking for Visual Marketing findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.