Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Hard Sell

- Advertising, Affluence and Transatlantic Relations, c. 1951-69

Bag om Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781784991050
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 25. Februar 2016
  • Størrelse:
  • 235x158x17 mm.
  • Vægt:
  • 366 g.
Leveringstid: 2-4 uger
Forventet levering: 11. Juni 2024

Beskrivelse af Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Brugerbedømmelser af Hard Sell



Find lignende bøger
Bogen Hard Sell findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.