Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Hard Sell

- Advertising, Affluence and Transatlantic Relations, c. 1951-69

Bag om Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781784991050
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 25. februar 2016
  • Størrelse:
  • 235x158x17 mm.
  • Vægt:
  • 366 g.
  • BLACK WEEK
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Hard Sell

Hard sell explores advertising in Britain in the 1950s and 60s through extensive new archival research in Britain and America, combining the study of business practices with analysis of television and press advertisements. -- .

Brugerbedømmelser af Hard Sell



Find lignende bøger
Bogen Hard Sell findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.