Indholdsbaseret Markedsføring af Simon Elkjær Du sparer 21% ift. forlagets pris Spar 21%

Indholdsbaseret Markedsføring

- version 1

af

Stop engang! Synes du også, at annoncering på internettet er blevet lige lovligt dyrt? Hvis du er virksomhedsejer, er det garanteret noget, som du ofte har rynket på næsen over i lang tid efterhånden. Vidste du, at der faktisk findes der en alternativ markedsføringsstrategi? En strategi, som giver længerevarende resultater og koster 0 annoncekroner! Lyder det som marketingsløsningen, du har sukket efter? Så er bogen, “Indholdsbaseret markedsføring” lige noget for dig! Du får 186 yderst letlæselige sider, om hvad indholdsbaseret markedsføring er, og hvordan du helt konkret kan gøre brug af det i din virksomhed. Bogen er skrevet af Simon Elkjær, som har over 12 års praktisk erfaring med at optimere hjemmesider, så de tiltrækker flere kunder og skaber mere vækst. Du skal ikke forvente dig et tungt, akademisk værk, men derimod en inspirerende, holdningspræget og anvendelig guide til alle, der beskæftiger sig med marketing. Bogen er fyldt med en hel række konkrete idéer og håndgribelige taktikker, hvilket 34 velovervejede citater fra kendte erhvervsfolk vil få dig til reflektere over fra start til slut. “Indholdsbaseret markedsføring” er hurtigt at læse, og ikke mindst let at anvende, og derfor vil den helt sikkert også bringe værdi til dig og din virksomhed.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788797135600
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 186
  • Udgivet:
  • 9. august 2019
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 149x210x13 mm.
  • Vægt:
  • 252 g.
  • 1-2 hverdage
  • 197,95 kr.
  • 249,95 kr.
  • 52,00 kr. (21%)
  • 29,95 kr.
Eller spar samlet 31% som medlem
  • 171,95 kr.
  • 78,00 kr. (31%)
  • 29,95 kr.
  • Forudsætter medlemskab (ingen binding)
    1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.
Bag om Indholdsbaseret Markedsføring
Stop engang! Synes du også, at annoncering på internettet er blevet lige lovligt dyrt? Hvis du er virksomhedsejer, er det garanteret noget, som du ofte har rynket på næsen over i lang tid efterhånden. Vidste du, at der faktisk findes der en alternativ markedsføringsstrategi? En strategi, som giver længerevarende resultater og koster 0 annoncekroner! Lyder det som marketingsløsningen, du har sukket efter? Så er bogen, “Indholdsbaseret markedsføring” lige noget for dig! Du får 186 yderst letlæselige sider, om hvad indholdsbaseret markedsføring er, og hvordan du helt konkret kan gøre brug af det i din virksomhed. Bogen er skrevet af Simon Elkjær, som har over 12 års praktisk erfaring med at optimere hjemmesider, så de tiltrækker flere kunder og skaber mere vækst. Du skal ikke forvente dig et tungt, akademisk værk, men derimod en inspirerende, holdningspræget og anvendelig guide til alle, der beskæftiger sig med marketing. Bogen er fyldt med en hel række konkrete idéer og håndgribelige taktikker, hvilket 34 velovervejede citater fra kendte erhvervsfolk vil få dig til reflektere over fra start til slut. “Indholdsbaseret markedsføring” er hurtigt at læse, og ikke mindst let at anvende, og derfor vil den helt sikkert også bringe værdi til dig og din virksomhed.
Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Indholdsbaseret Markedsføring


Andre bøger af Simon Elkjær
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.