Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783961468645
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 136
  • Udgivet:
  • 27. september 2021
  • Størrelse:
  • 210x148x7 mm.
  • Vægt:
  • 172 g.
  • BLACK WEEK
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 13. december 2024

Brugerbedømmelser af Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen



Find lignende bøger
Bogen Influencer Marketing als Kommunikationsinstrument fur die nachhaltige Angebotsgestaltung von touristischen Destinationen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.