Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Influencer-Marketing. Zusammenarbeit von Start-up-Unternehmen mit Influencern

- Chancen, Risiken, Beispiele

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783961168811
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 88
  • Udgivet:
  • 3. august 2020
  • Størrelse:
  • 210x148x5 mm.
  • Vægt:
  • 127 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 6. december 2024

Brugerbedømmelser af Influencer-Marketing. Zusammenarbeit von Start-up-Unternehmen mit Influencern



Find lignende bøger
Bogen Influencer-Marketing. Zusammenarbeit von Start-up-Unternehmen mit Influencern findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.