Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Interne sociale medier

- Når medarbejderne får en stemme i organisationen

Bag om Interne sociale medier

Interne sociale medier vinder frem i nutidens organisationer, og de har potentialet til at blive medarbejdernes kommunikationsarena. Når medarbejdere får en stemme i organisationen, får ledere og medarbejdere en mulighed for at lytte til og forstå hinanden. Men det kræver, at organisationen skaber rammerne for det. Interne sociale medier er den første grundbog på dansk, som giver en samlet indføring i det faglige arbejde med interne sociale medier. Den giver brugbare teoretiske perspektiver og gør denne viden konkret og anvendelig gennem eksempler, praktiske anvisninger og en række aktuelle cases fra bl.a. LEGO, Velux, Jyske Bank, Dansk Flygtningehjælp og Frederikshavn Kommune. Bogen giver bl.a. viden om: Interne sociale medier som en multivokal kommunikationsarenaPsykologisk tryghed og åbent kommunikationsmiljø som forudsætninger i organisationenRollen som ansvarlig for interne sociale medierBrugertyper og kommunikationsrollerStrategisk intern lytningMedarbejderne som kommunikatørerKommunikativt leder- og medarbejderskab.Interne sociale medier henvender sig til studerende i kommunikation, ledelse eller IT på videregående uddannelser samt til ledere, kommunikatører og ansvarlige for interne sociale medier, som ønsker at forstå og udvikle kommunikationen på interne sociale medier. Bogen er solidt funderet i den nyeste forskning i intern kommunikation, interne sociale medier og medarbejderne som kommunikatører.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759342596
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 190
  • Udgivet:
  • 18. november 2024
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 173x240x14 mm.
  • Vægt:
  • 440 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 25. november 2024

Beskrivelse af Interne sociale medier

Interne sociale medier vinder frem i nutidens organisationer, og de har potentialet til at blive medarbejdernes kommunikationsarena. Når medarbejdere får en stemme i organisationen, får ledere og medarbejdere en mulighed for at lytte til og forstå hinanden. Men det kræver, at organisationen skaber rammerne for det.
Interne sociale medier er den første grundbog på dansk, som giver en samlet indføring i det faglige arbejde med interne sociale medier. Den giver brugbare teoretiske perspektiver og gør denne viden konkret og anvendelig gennem eksempler, praktiske anvisninger og en række aktuelle cases fra bl.a. LEGO, Velux, Jyske Bank, Dansk Flygtningehjælp og Frederikshavn Kommune.
Bogen giver bl.a. viden om:
Interne sociale medier som en multivokal kommunikationsarenaPsykologisk tryghed og åbent kommunikationsmiljø som forudsætninger i organisationenRollen som ansvarlig for interne sociale medierBrugertyper og kommunikationsrollerStrategisk intern lytningMedarbejderne som kommunikatørerKommunikativt leder- og medarbejderskab.Interne sociale medier henvender sig til studerende i kommunikation, ledelse eller IT på videregående uddannelser samt til ledere, kommunikatører og ansvarlige for interne sociale medier, som ønsker at forstå og udvikle kommunikationen på interne sociale medier. Bogen er solidt funderet i den nyeste forskning i intern kommunikation, interne sociale medier og medarbejderne som kommunikatører.

Brugerbedømmelser af Interne sociale medier



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.