Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Kognitionspsychologische Wirkmechanismen von Werbung. Grundlagen, Methoden und ethische Beurteilung

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783961465194
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 132
  • Udgivet:
  • 9. februar 2017
  • Størrelse:
  • 210x148x7 mm.
  • Vægt:
  • 168 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 3. december 2024

Brugerbedømmelser af Kognitionspsychologische Wirkmechanismen von Werbung. Grundlagen, Methoden und ethische Beurteilung



Find lignende bøger
Bogen Kognitionspsychologische Wirkmechanismen von Werbung. Grundlagen, Methoden und ethische Beurteilung findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.