Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Konsumentenvertrauen

- Messung, Determinanten, Konsequenzen

Bag om Konsumentenvertrauen

Marcus M. Neumann analysiert das Konstrukt Konsumentenvertrauen. Dies ermöglicht Unternehmen, den Status Quo des Konsumentenvertrauens zu ermitteln und Maßnahmen zur Steigerung des Vertrauensniveaus zu entwickeln und deren Wirkung zu überprüfen.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783835007840
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 248
  • Udgivet:
  • 25. september 2007
  • Udgave:
  • 12007
  • Størrelse:
  • 210x148x15 mm.
  • Vægt:
  • 358 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Beskrivelse af Konsumentenvertrauen

Marcus M. Neumann analysiert das Konstrukt Konsumentenvertrauen. Dies ermöglicht Unternehmen, den Status Quo des Konsumentenvertrauens zu ermitteln und Maßnahmen zur Steigerung des Vertrauensniveaus zu entwickeln und deren Wirkung zu überprüfen.

Brugerbedømmelser af Konsumentenvertrauen



Find lignende bøger
Bogen Konsumentenvertrauen findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.