Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder

Bag om Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder

Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder er et opgør med vanetænkning, forældede dogmer og forretningsmodeller, ensidigt teknologi fokus og mindset gabet mellem virksomhed og kunde. Kunderejsen bliver mere og mere afgørende for din virksomheds fremtidige succes. Data og kundeindsigt er nødvendige hvis man ønsker succes og vækst. Det kræver et nyt mindset til kunder og marked. Ikke alene har forbrugeradfærden ændret sig – heraf ”ustyrlige kunder” i titlen på denne bog – men også den øgede digitalisering og ”mobilization” har flyttet udviklingen fra lineær til cirkulær kundeadfærd. Nye paradigmer og værktøjer er derfor nødvendige. Det starter med et nyt mindset hos ledelsen og medarbejderne for at følge med kunderne. Men også, at forstå og anvende data og nye værktøjer. Kunderejsen kommer mere og mere i fokus. Så start med at gøre det rigtige rigtigt! I denne bog har vi samlet en række værktøjer til dette. Bogen er skrevet af Per Østergaard Jacobsen, der er regnet som en af de førende eksperter i kunderelationer og Professor Torsten Ringberg, CBS, der gennem sin forskning har dyb indsigt i forbrugeradfærd. Begge har således stor erfaring i arbejdet med kunder, data og mindset.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799571451
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 92
  • Udgivet:
  • 20. november 2020
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 171x240x8 mm.
  • Vægt:
  • 211 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 1-3 hverdage
Forventet levering: 8. november 2024

Beskrivelse af Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder

Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder er et opgør med vanetænkning, forældede dogmer og forretningsmodeller, ensidigt teknologi fokus og mindset gabet mellem virksomhed og kunde. Kunderejsen bliver mere og mere afgørende for din virksomheds fremtidige succes. Data og kundeindsigt er nødvendige hvis man ønsker succes og vækst. Det kræver et nyt mindset til kunder og marked. Ikke alene har forbrugeradfærden ændret sig – heraf ”ustyrlige kunder” i titlen på denne bog – men også den øgede digitalisering og ”mobilization” har flyttet udviklingen fra lineær til cirkulær kundeadfærd. Nye paradigmer og værktøjer er derfor nødvendige. Det starter med et nyt mindset hos ledelsen og medarbejderne for at følge med kunderne. Men også, at forstå og anvende data og nye værktøjer. Kunderejsen kommer mere og mere i fokus. Så start med at gøre det rigtige rigtigt! I denne bog har vi samlet en række værktøjer til dette. Bogen er skrevet af Per Østergaard Jacobsen, der er regnet som en af de førende eksperter i kunderelationer og Professor Torsten Ringberg, CBS, der gennem sin forskning har dyb indsigt i forbrugeradfærd. Begge har således stor erfaring i arbejdet med kunder, data og mindset.

Brugerbedømmelser af Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder



Find lignende bøger
Bogen Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.